skip to main
|
skip to sidebar
We don't do that, do we?
onsdag 16 oktober 2013
Jaha.
Jag har tydligen en blogg och uppenbarligen så är den skapad under ett SPOCK-rus. Det var ju intressant att upptäcka det.
måndag 17 mars 2008
Jahapp.
Det var vår igår, solen sken och livet var rätt gott. Idag så snöar det och jag har kalla tår.
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Never trust the water.
Bloggarkiv
▼
2013
(1)
▼
oktober
(1)
Jaha. Jag har tydligen en blogg och uppenbarligen...
►
2008
(1)
►
mars
(1)
Om mig
never trust a Klingon
Visa hela min profil