onsdag 16 oktober 2013

Jaha.

Jag har tydligen en blogg och uppenbarligen så är den skapad under ett SPOCK-rus. Det var ju intressant att upptäcka det.


måndag 17 mars 2008

Jahapp.


Det var vår igår, solen sken och livet var rätt gott. Idag så snöar det och jag har kalla tår.